Hierveän ahkerasti en ole uudelle pennulle nimeä miettinyt kun enhän vielä viikko sitten tiennyt milloin minulle pentu tulee, mutta nyt tietenkin se on edessä ja pian. Apuna olen käyttänyt listaa, jonka olen tehnyt jo aikaisemmin. Tässä ehdotuksia, jotka olen listalta valinnut: Awa, Hile, Lilja, Lumi, Lumina, Lumo, Namu, Nici, Nuppu, Pinja, Pippuri, Ronja, Tomu, Tuikku, Tuisku, Uni, Vanilla, Wenla... Päättämätön.

Itseäni eniten kiinnostaisi Awa, Lumi, Lumo, Nici, Tomu ja Wenla. Tosin tuon Wenlan/Venlan ajattelin käyttää sitten, jos joskus saan tyttövauvan. Sari ehdotti pennulle nimeksi Hopsu eli Hopea, että olisi sitten Pepsi ja Hopsu. Kennelnimikin tuohon hopeaan viittaa (Siniketun Silver Moon). Tuosta Hopsusta mulle vaan tulee mieleen Hessu Hoponen Nauru. Työkavereilta on tullut ehdotuksia: Jaffa, Fanta, Cola ja Max, Pepsin nimeen sopien Nauru.

Lumo olisi kyllä ihana, niinkuin Sarikin sanoi, mutta en sitten tiedä, onko se koiran nimi ollenkaan Kieli ulkona. Samoin kuin Lumi ja Tomu... enpä sitten tiedä, taitaa olla ajatukset minulla ihan oudot kun tuollaisista nimistä innostuin.