Tai noh, itseasiassahan mä olen aika ajoissa tämän asian suhteen itteni tuntien. Pari viikkoa on vielä aikaa. Eli olen hommaamassa nyt Lunalle vakuutusta lokakuun alusta lähtien kun se sijoitussopimuksessa vaaditaan. Tarjouksia olen pyytänyt Fenniasta (jossa minulla tällä hetkellä vakuutukset on) ja Tapiolasta (josta saa otettua eläinlääkärikuluvakuutuksen ilman henkivakuutusta ja alennusta jos on kennelliiton jäsen). Jokatapauksessa sen vakuutuksen hommaan, vaaditaan se tai ei Silmänisku. Sitä olen miettinyt, että säästäisinkö noiden koiruuksien henkivakuutuksissa vai ottaisinko nekin. Mutta toisaalta jos Lunalle tai Pepsille tapahtuisi nyt jotain kamalaa niin olisihan se harmi etten olisi karvakorviani vakuuttanut Päättämätön. Vaikka ei mikään rahamäärä rakkaan menetystä kyllä korvaa. Noh, katotaan nyt minkälaisia vakuutus-tarjouksia saan.

Samalla olen miettinyt tuota sähkösopimusta. Nykyinen sähkösopimus on solmittu Suomen Energiayhtiö Oy:n kanssa, mutta olen lukenut netistä keskusteluja, joissa kyseisestä puljusta on huonoja kokemuksia. Tarjouspyynnön lähetin nyt sitten, laiska kun olen, vain Vattenfallille(joka on täällä paikallinen sähköverkkoyhtiö). Jospa saan ihan ok tarjouksen. Mieluummin maksan vähän enemmän kuin pelkään että minua laskutetaan tietoisesti väärin.