Näin se vaan menee. Nyt keväällä elämäntilanteeni muututtua minulle aukesi mahdollisuus ottaa toinen koira Pepsukan kaveriksi. Päätin sitten, että nyt otan sen kauan haaveilemani shetlanninlammaskoiran. Sähköpostia on laitettu lähes kymmeneen eri kenneliin ja vastauksia on tullut ihan kiitettävästi. Tuntuu että nuo sheltit on nyt vähän kiven alla. Monissa kenneleissä lähitulevaisuudessa syntyvät pennut on jo varattu ensi vuoden puolelle saakka. Mutta ei se mitään, olen valmis odottamaan sopivaa pentua niin kauan kuin on tarvis. Haluan kuitenkin pennun olevan minulle mieleinen. Hih, kuulostaa aivan siltä etten pentua sitten muka rakastaisi jos se ei olisi täydellinen... niimpä niin Kieli ulkona.

Parista yhdistelmästä olen etenkin kiinnostunut. Ensisijainen kiinnostukseni kohde on Sleepless kennelin yhdistelmä Pätkis - Howard. Pätkis on astutettu ilmeisesti onnistuneesti koska neidin massu kasvaa ja pentujen odotetaan syntyvän heinäkuun toisella viikolla. Toinen yhdistelmä on Dreamlookin Candy - Freddy. Candy astutetaan juhannuksena. Nyt täytyy kuitenkin kärsivällisesti odotella että tuleeko pentuja ja montako/missä väreissä niitä tulee ja pystynkö kasvattajan mielestä tarjoamaan sopivan kodin pennulle Päättämätön.

Koirakuume on nyt varmasti pahimmillaan kun tiedän että minulla saattaa olla oma karvapallo kainalossa jo syyskuussa. Kävinkin tänään katselemassa jo kuppeja ja valjaita uudelle tulokkaalle. Vielä en mitään ostanut, vaikka kyllä kovasti teki mieli Hymy. Odottaminen on kamalaa ja toivon että epävarmuus pennun saamisesta päättyisi jo heinäkuussa ja pääsisin varaamaan itselleni pennun.